Maxima nyeremenyjáték

2014.
07.23.

A Maxima új coregisztrációs kampányának fókuszában a nők álltak!

Átváltoztatunk! Átváltoztatunk!

ügyfél

A Maxima Magyarország első és máig vezető online direkt marketing szolgáltatója, adatbázisa több mint 450 000 tagot számlál.

feladat

A Maxima adatbázisának bővítése és frissítése. A coregisztrációs kampány fókuszában a nők álltak, mind a layout kialakításának, mind az alkalmazott megoldásoknak a célcsoport hatékony elérését kellett biztosítania.

megoldás

fejlesztés

A kampány alapját egy reszponzív, Facebook alkalmazásba beépíthető microsite adta, melynek mobilverzióját is elkészítettük. Ezen kívül a kampány során használt összes felületre (Facebook, hírlevelek stb.) a D-CODE gyártotta le a kreatívokat, az adott felületre optimalizált méretben és formátumban.

layout

A női célcsoport hatékony elérése érdekében az arculatot rendkívül csajosra vettük.

egyedi megoldás

A személyre szabottságot szolgálta, hogy a regisztrációs kérdőív egyes részei csak akkor váltak láthatóvá a kitöltő számára, ha azok relevánsak voltak (pl. gyermekekkel kapcsolatos kérdések csak gyermekkel rendelkezőknek jelentek meg).

készült: 2014

süti kezelés

A felhasználói élmény fokozása érdekében mi is alkalmazunk sütiket (cookie) oldalunk kiszolgálásakor! Az oldal használatával a sütik alkalmazását elfogadja.

elfogadom