Magunkról

2014.
09.01.

1998 óta fejlesztünk a ReachMedia berkein belül, 2014-től önálló cégként tevékenykedünk. Teljes körű web- és mobilfejlesztéssel foglalkozunk, a programozás mellett az arculattervezés is munkánk részét képezi.

mitől vagyunk mások, mint a többi fejlesztőcég?

  • Biztos alapok: Több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezünk. Többek között a d-code jogelődjének nevéhez fűződik a DEPO.hu - Magyarország első árösszehasonlító oldalának - kifejlesztése, de a hetente 3,5 millió levelet kiküldő Maxima direkt marketing rendszer kiszámítható és biztos működtetéséért is mi felelünk.
  • Együtt gondolkodunk: nemcsak fejlesztünk, hanem együtt gondolkodunk ügyfeleinkkel.

megértjük az adott problémát, és az arra adható legjobb megoldást biztosítjuk

  • Célközpontú megközelítés: Minden projekt esetén az üzleti célt helyezzük a fókuszba.
  • Teljes körű megoldás: A fejlesztés mellett az arculat teljes körű kialakításában is segítjük megbízóinkat.

vezetőink

Tóth Tamás – cégvezető

“Több mint 10 éve online fejlesztéssel, termékfejlesztéssel foglalkozom, beleértve mind az arculati, mind a kódolási, mind az üzleti oldalt. Hiszem, hogy a d-code-ra jellemző gondos tervezésnek, valamint megbízható szakmai hátterünknek köszönhetően olyan termékeket indítunk útjukra, melyek funkcionalitásban és minőségben is maximálisan kiszolgálják ügyfeleink üzleti céljait. Sokévnyi tapasztalatunknak köszönhetően céltudatosan és a határidőket betartva fejlesztünk a maximális költséghatékonyság érdekében. Ehhez minden esetben szükség van az érintett termék megértésére, előzetes analizálására - így az adott célnak megfelelő, tökéletes termék létrehozásával alapozzuk meg megrendelőink hosszú távú üzleti sikereit!”

Dely Gábor – termékfejlesztési vezető

„Az elmúlt évtizedben ügynökségi és ügyfél oldalon egyaránt tapasztalatot szereztem adatbázis marketing, e-mail marketing, CRM, ATL/BTL területeken. Munkám során mindig kiemelt szerepet játszott a precíz, céltudatos projektmenedzsment, stratégiai tervezéskor a rendszerszintű, analitikai szemléletmód és kreativitás. A d-code esetében is erre törekszünk: a koncepciók dekódolása során nem elégszünk meg egy jó fejlesztéssel, olyan megoldásokat alkotunk, amikre büszkék vagyunk. Hisszük, hogy az ügyféllel együtt kell gondolkodnunk, nem az ügyfél fejével, biztosítva ezzel, hogy teljes mértékben megértsük a kérések hátterét.”

süti kezelés

A felhasználói élmény fokozása érdekében mi is alkalmazunk sütiket (cookie) oldalunk kiszolgálásakor! Az oldal használatával a sütik alkalmazását elfogadja.

elfogadom